Santander Polish Masters to nowa nazwa, nowy sponsor i nowa odsłona popularnej serii turniejów golfowych. Sponsorem cyklu, który od kilku lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich golfistów, został Santander Bank Polska.
– Golf staje się w Polsce coraz bardziej popularny, również wśród naszych klientów. Mamy też miłośników tej dyscypliny wśród pracowników. To główne powody, dla których zdecydowaliśmy się na współpracę i sponsoring tytularny cyklu Polish Masters. Cieszymy się, że możemy być częścią projektu, który w środowisku golfowym jest tak ceniony, sprzyja nawiązywania relacji, a tym samym otwiera przed zawodnikami nowe, nie tylko biznesowe, możliwości – powiedziała Katarzyna Meissner, dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych, Santander Bank Polska.
W tym roku czeka nas sporo pozytywnych zmian. W harmonogramie są nowe pola, jak choćby Gradi GC czy Sand Valley, jak również nowa formuła – turnieje dwudniowe połączone z wieczornymi kolacjami oraz nowe klasyfikacje – stroke play brutto oraz najlepsza kobieta stroke play netto.
Postanowiliśmy wzbogacić serię turniejów o zawody dwudniowe dla tych wszystkich, którzy gdy przyjeżdżają z innego zakątka kraju, chcą grać jak najwięcej. Dodatkowe klasyfikacje mają na celu wzmocnienie sportowego sznytu serii. Co więcej, czekają Was jeszcze ciekawsze nagrody i pakiety startowe.
Adrian Meronk już po raz trzeci będzie wspierać jeden z najważniejszych cyklów turniejów dla amatorów. Ambasadorami tegorocznego cyklu są również Tomasz Iwan, Mariusz Czerkawski, Rafał Bryndal, Szymon Ziółkowski oraz Wojtek Lajan Witczak. Ich wsparcie nadaje jeszcze większego znaczenia serii, podkreślając tym samym jego sportowy charakter.